Apie mus

Labas, (paklydėli)

Smagu, kad užsukai į mūsų svetainę.

Esame netradicinė stovyklavietė Aukštaitijos Nacionalinio Parko širdyje, kurioje kiekvienas atvykęs vėl prisimins, kokia tikra ir stipri gali būti meilė GAMTAI 💚

Čia rasi daug stovyklavimui skirtų vietų su vieta palapinėms, lauko baldais, pavėsinėmis, laužavietėmis. Taip pat stovyklavietėje yra bendro naudojimo virtuvėlė, lauko tualetai. Norintiems išskirtinės nakvynės įkūrėme tipių bei kupolų erdves.

Atvykęs pas mus galėsi pažvejoti, pasivažinėti dviračiu, atsipalaiduoti kubile ar pirtyje, paplaukioti valtimi ar irklente, susišildyti prie laužo, surengti iškylą, taip pat susipažinti su apylinkėmis žygiuojant.

Ši stovyklavietė – tai mūsų NAMAI, į kuriuos kviečiame užsukti ne tik fiziškai, bet ir dvasiškai.

Komandos nariai

Eglė

Labas, aš Eglė. Esu šios stovyklavietės įkūrėja. Šis kraštas man artimas tuo, kad čia buvo mano senelio tėviškė, tad jau nuo vaikystės pažindinausi su kraštovaizdžiu, tradicijomis bei bendraudavau su vietiniais gyventojais. Mano studijos – geografija, turizmo vadyba, kelionių organizavimas bei paveldosauga - privedė prie mokslinių darbų: magistrinio bei ekspedicijos, kuri vyko net kelis metus keliaujant aplink kiekvieną Parko ežerą ir kurios metu sukūriau Aukštaitijos Nacionalinio Parko toponimikos žemėlapį.
Šis “darbas” tapo mano pagrindiniu ryšiu su gamta bei šiuo kraštu. Sakoma, geriausiai sekasi tuomet, kai gali suderinti savo pomėgius, širdžiai artimas vietas ir aplinkinius su darbu. Šiai dienai aš ne tik rūpinuosi stovyklavietės užimtumu kuruodama savo mažą, stiprią komandą, bet esu ir žygių vadovė, organizuoju turus ir įvairius renginius kartu su kolegomis. Taip pat 2022 - aisiais baigiau Perkūnijos pirties mokyklą. Esu Lietuviškos pirties bičiulių draugijos narė. Vedu pirties ritualus grupėms bei siūlau individualias paslaugas Asalnų pirtyje, ant ežero kranto.

Šventai tikiu, kad per gamtą užmegzti ryšiai yra ypatingi ir juos reikia nuolat stiprinti, tad iki pasimatymo klajonėse!

Vaiva

Labas, aš Vaiva. Esu tas žmogus, kuris apjungia ir perteikia Eglės mintis į rišlesnius tekstus ir paleidžia juos į plačiąsias socialinių medijų erdves. Taip pat, (kai reikia) padedu Eglei vystyti įvairiausias idėjas. Vasaros sezono metu stengiuosi kuo išsamiau atsakyti į Tavo užklausas bei žinutes. Netikėtai tapau šios stovyklavietės dalimi, kai po ilgų bandymų sugrįžti iš kalnuotosios Austrijos pirmojo karantino metu, pagaliau parvykau ir atklydau būtent čia. Iki šiol dėkoju Visatai, kad mane atvedė į šią kelionę su Egle, nes tai skatina mano kūrybiškumą ir leidžia susieti mėgstamas veiklas – aktyvų laisvalaikį gamtoje, tekstų rašymą/redagavimą bei atgaivinti ir įprasminti vizualinės komunikacijos žinias.

Šiame krašte lankytis teko ir anksčiau, tad saviti kaimai ir jų gyventojai man jau pažįstami (aukštaitiška tarmė pakelia nuotaiką net niūriausią dieną). Mano širdis dainuoja važiuojant miško takeliu link stovyklavietės šviečiant saulei bet kuriuo metų laiku, o labiausiai mėgstu atvykusi nusiauti batus ir mėgautis pėdas ir sielą šildančiu miško paklotės prisilietimu.

Labai džiaugiuosi, jog yra tokia nuostabi vieta poilsiui ir pabuvimui su savimi, kurią galiu drąsiai vadinti savo namais. Linkiu kiekvienam čia atrasti savo ramybės kampelį, o dar geriau – įsitraukti į aktyvias veiklas bei pirties programas, kurias organizuoja Eglė 🙂

Kolegos

Julius

Labas, aš Julius. Užaugau Ignalinos apylinkėse, tad GAMTA man lyg antri namai. Įvairūs miško takeliai bei mus supantys vaizdai man žinomi ne iš turistinių lankomų vietų, o iš paties klajonių. Ir nors vietiniams dažnai atrodo, kad viskas aplinkui įprasta ir pažįstama, aš galiu patikinti, kad taip tikrai nėra! Visuomet galima atrasti naują būdą pamatyti tą pačią vietovę. Taigi, kartu su žmona Iveta, išsikėlėme tikslą parodyti, kad maži miesteliai gali pasiūlyti tikrą poilsį gamtoje ir aktyvių paslaugų įvairovę.

Su Egle susipažinome, kai į Asalnų stovyklavietę pristatėme mobilų kubilą. Tuomet atsivėrė ir naujos galimybės, nes susitiko žmonės, tikintys tuo, ką daro. Šitaip mylimą veiklą galėdami paversti darbu, mėgaujamės kiekvienu nauju turu, o ir idėjos gimsta tokios, kurios virsta net mus pačius stebinančiais nuotykiais.

Inesa

Labas, aš Inesa. Esu kūrybinės erdvės Raganės Šokis įkūrėja. Organizuoju įvairias dirbtuves, kuriose pasineriame į botaninės kūrybos pasaulį, rengiu gamtos įkvėptas meditacijas, užsiimu natūralios kosmetikos gamyba. Savo veikla siekiu atrasti kuo daugiau žmogaus ir gamtos sąlyčio taškų, juos puoselėti ir plėtoti.

Su Egle esame pažįstamos jau seniai, tačiau tikra draugystė susiformavo ir kaip pavasario žiedai netikėtai pražydo tuomet, kai supratome, jog mus sieja didžiulė meilė gamtai ir kokybiškiems, originaliems susibūrimams. Pradėjome drauge organizuoti renginius. Tiesiog nuostabu iš laimingų švenčių ir bendrai vedamų užsiėmimų dalyvių veidų suprasti, jog mums - visiškai pakeliui. Nekantrauju susitikti ateities renginiuose!